Våra vanligaste träffpunkter

Via länken nedan kommer man till en zoombar karta från eniro där våra vanligaste träffpunkter finns markerade. Länk till karta från Eniro.

Sjöviksplan

sjoviksplanapril4218När vi ska på utflykt har vi oftast samling på Sjöviksplan. Det är parkeringen utefter Hertig Carls allé, några hundra meter väster om badhuset. Dit kan du komma om du inte har tillgång till bil eller inte vill köra själv. Det brukar nästan alltid vara ett överskott på bilar så plats finns. Du kan också ringa och prata med den ansvarige för utflykten om du känner dig osäker eller behöver bli hämtad någon annanstans. Man delar på kostnaderna och vi rekommenderar att man som medåkare betalar 5:- /mil. Om du som bor i östra Karlskoga, eller någon annan del av Karlskoga också för den delen, vill möta upp på något annat ställe än det som anges i programmet så ringer du till ansvarige för utflykten och kommer överens om var ni ska träffas.

Lokalen

Ingång från gaveln.

Vår föreningslokal är belägen på Vadaregatan 3. Där finns det gott om plats för diverse aktiviteter, styrelsemöten, studiecirklar, föreläsningar, bildvisningar, m.m. Inte att glömma; under vår- och höstmånaderna träffas vi på tisdagseftermiddagarna kl. 15 varje udda vecka i Kafé Vadaren. Vi pysslar med lite av varje, eller bara träffas för att umgås.