Välkommen till kretsens nya hemsida!

Vi har under hösten jobbat med den här nya hemsidan och tycker nu att den är så pass klar att vi låter den bli vår officiella hemsida. Det innebär egentligen bara att vi inte uppdaterar den gamla sidan längre och så fortsätter vi här med det arbete som återstår bland annat att komplettera under Fjärilar och andra insekter i menyn här ovan.

Den gamla sidan kommer att finnas kvar till 2014-01-31 och den når du genom att klicka här.

Den här sidan är lite modernare och här jobbar vi förutom med traditionella sidor också med inlägg som det här. Det är ett nytt sätt att jobba för oss och det tar nog lite tid innan vi kommer in i det här nya arbetssättet, men det hoppas vi att du har överseende med. Pröva med att skriva en kommentar till det här inlägget där du berättar vad du tycker om nya hemsidan och lämna tips om vad du saknar på den och vad vi ska förbättra. (Om du inte kan skriva en kommentar så skicka en e-post till mig på adressen svartviken4@hotmail.com och meddela det! Det kan bero på en inställning och kommentarerna kanske inte heller publiceras direkt. Som sagt är vi inte riktigt bekväma med det här arbetssättet än!)

Återigen välkommen!

6 thoughts on “Välkommen till kretsens nya hemsida!

1. Ser ju bra ut Christer.
    Det som saknas vad anbelangar ordf = mig ännu så länge, är att inte mobila telefonnumret är ditlagt. T.ex längst ned finns ju kontakt. 076-7928550.
    Det borde även stå med i Bladet på styrelsesidan

Hälsn UnoM

2. Verkar lovande.

Men när jag klickar på länken till Naturkontakr för jag upp nedanstående text.

”Ett problem har uppstått med den här webbplatsens säkerhetscertifikat.

Säkerhetscertifikatet som presenteras av den här webbplatsen har utfärdats för en annan webbplatsadress.

Problem med säkerhetscertifikat kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder till servern.
    Det rekommenderas att du stänger den här webbsidan och att du inte fortsätter till webbplatsen.
    Klicka här om du vill stänga denna sida.
    Fortsätt till den här webbplatsen (rekommenderas inte).
    Mer information

Om du har kommit till den här sidan via en länk kontrollerar du att webbplatsadressen i Adressfältet är den du väntade dig.
    När du går till en webbplats med en adress som https://example.com kan du försöka lägga till www till adressen: https://www.example.com.
    Om du väljer att ignorera felet och fortsätta bör du inte ange personlig information på webbplatsen.

Mer information finns under ”Certifikatfel” i hjälpen för Internet Explorer.”

/Owe

3. Naturkontakt ett bra forum. Bör vara lätt att nå även för en medelmåttig dataanvändare.
    Christina

4. Samma problem för mig denna kalla kväll 12 jan-14. Naturkontakt svarar med samma text Owe skrivit in här ovan. / Dessa datorer och knövel ! / UnoM